Завдання відділу

Відділ розгляду звернень та забезпечення діяльності комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації забезпечує розгляд відповідно до закону звернень громадян, запитів народних депутатів.

Також, відділ забезпечує діяльність постійно діючої комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Головного територіального управління юстиції у Луганській області, на яку покладено обов’язок розгляду відповідно до закону скарг на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Мін’юсту та прийняття обов’язкових до виконання рішень.

Комісія створена наказом Головного територіального управління юстиції у Луганській області та 04.01.2016 розпочала свою діяльність з метою запровадження можливості для фізичних та юридичних осіб на оскарження рішень, дій та бездіяльності державних реєстраторів в адміністративному порядку без звернення до суду. Положення та склад комісії був затверджений відповідними наказами управління. До її складу входять працівники Головного територіального управління юстиції у Луганській області. Діяльність комісії з розгляду скарг - це ефективний інструмент для скасування незаконних реєстраційних дій та захисту від незаконних дій та бездіяльності державних реєстраторів.