Перелік видів публічної інформації, розпорядником якої є Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

                                                                                ЗАТВЕРДЖЕНО

  наказ Головного

  територіального

  управління

  юстиції у Луганській

  області

  26.08.2015 № 230-B

 

 

Перелік видів публічної інформації, розпорядником якої є Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

 

1. Інформація про Головне  територіальне управління юстиції у Луганській області (далі — управління).

1.1 Функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності управління.

1.2 Інформація про організаційну структуру, прізвища, імена, по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівників управління та його структурних підрозділів.

1.3. Положення про управління та його структурні підрозділи.

1.4 Перелік підвідомчих органів юстиції, їх адреси та контактні телефони.

1.5 Інформація про державні нотаріальні контори, державний нотаріальний архів, інформація про приватних нотаріусів (прізвища, імена, по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси, електронні адреси).

1.6 Положення про Головне територіальне управління юстиції у Луганській області, Управління державної виконавчої служби, Управління державної реєстрації,  відділи, сектори, підрозділи.

 

2. Інформація про діяльність управління (загальні питання).

2.1 Регламент роботи управління.

2.2 Плани роботи управління.

2.3 Звіти про виконання планів роботи управління.

2.4 Інформація про наради, конференції, семінари, «круглі столи», що проводяться управлінням.

2.5 Роз’яснення відносно актів, що видаються управлінням, пов’язаних із діяльністю управління, його структурних підрозділів та підвідомчих установ юстиції.

 

3. Інформація про роботу колегії управління.

 

4. Накази управління (крім внутрішньоорганізаційних).

5. Інформація про діяльність рад, інших органів, що створені при управлінні.

5.1 Інформація про роботу обласної міжвідомчої координаційно-методичної ради з правової освіти населення.

5.2.Інформація про роботу Координаційної ради молодих юристів України при управлінні.

 

6. Інформація про доступ до публічної інформації.

6.1 Інформація про систему обліку публічної інформації, що знаходиться у володінні управління.

6.2 Звіти щодо задоволення запитів на публічну інформацію.

6.3 Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.

 

7. Графіки роботи телефонних «гарячих» ліній та «ліній довіри» при управлінні.

 

8. Графіки та порядки особистого прийому громадян.

 

9. Інформація з питань діяльності представника Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини і регіонального відділення Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини.

9.1. Положення про представника Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини і регіональне відділення Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини.

9.2 Склад регіонального відділення   Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини при управлінні.

9.3 Графік особистого прийому громадян представником Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини при управлінні.

9.4 Плани роботи регіонального відділення Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини при управлінні.

9.5 Звіти про діяльність регіонального відділення Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини при управлінні.

 

10. Інформація про діяльність Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції.

10.1 Звітність про роботу Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції.

 

11. Інформація про діяльність Управління державної реєстрації Головного територіального управління юстиції (державна реєстрація юридичних осіб, легалізація громадських об’єднань громадян та державна реєстрація друкованих ЗМІ; державна  реєстрація речових прав на нерухоме майно; державна реєстрація актів цивільного стану).

11.1 Інформація щодо зареєстрованих Управлінням державної реєстрації  громадських формувань та друкованих засобів масової інформації.

11.2 Перелік адміністративних послуг, які надаються Управлінням державної реєстрації.

11.3 Форми і зразки документів, необхідних для надання адміністративних послуг та правила їх оформлення.

11.4 Методичні рекомендації щодо напрямків роботи Управління державної реєстрації.

 

12. Інформація з питань планово-фінансової діяльності, матеріально-технічного забезпечення.

12.1 Витяги з річного та помісячного розпису асигнувань Державного бюджету України на відповідний рік.

12.2 Зведені кошториси, зведені плани асигнувань загального фонду та зведені плани спеціального фонду за бюджетними програмами управління.

12.3 Інформація про результативні показники виконання бюджетних програм.

12.4 Інформація, пов’язана з проведенням процедур закупівель юридичних послуг, яка підлягає оприлюдненню відповідно до вимог Закону України «Про здійснення державних закупівель».

 

13. Інформація з питань бухгалтерського обліку.

 

14. Інформація про платні адміністративні послуги, що надаються управлінням.

14.1 Перелік платних адміністративних послуг, що надаються управлінням.

14.2 Форми і зразки документів, необхідних для надання адміністративних послуг, та правила їх оформлення.

 

15. Інформація з питань нотаріату.

 

16. Інформація з питань банкрутства.

16.1 Квартальні плани проведення перевірок діяльності арбітражних керуючих (розпорядників майна, керуючих санацією, ліквідаторів).

16.2 Доручення на проведення (планових, позапланових, виїзних, невиїзних) перевірок діяльності арбітражних керуючих.

16.3 Документи, пов’язані з підготовкою арбітражних керуючих (інформація про заклади, які проводять курси з підготовки арбітражних керуючих; інформація про дату, час та місце проведення іспитів; інформація про персональний склад членів екзаменаційних комісій; перелік осіб, яким видано свідоцтва про присвоєння кваліфікації арбітражного керуючого).

16.4 Звіти за основними напрямками роботи.

 

17. Інформація про державну реєстрацію нормативно-правових актів.

17.1 Перелік нормативно-правових актів, зареєстрованих в управлінні.

17.2 Перелік нормативно-правових актів, повернутих без державної реєстрації для доопрацювання.

17.3 Перелік нормативно-правових актів, у державній реєстрації яких відмовлено.

17.4 Перелік актів, визнаних такими, що не підлягають державній реєстрації.

17.5 Перелік нормативно-правових актів, рішення про державну реєстрацію яких скасовано.

17.6 Перелік нормативно-правових актів, щодо яких анульовано скасування рішення про державну реєстрацію, та відповідні розпорядчі документи з цих питань.

 

18. Інформація з питань обліку та систематизації законодавства.

18.1 Інформація (звіти) про роботу управління з питань систематизації законодавства.

18.1 Інформація про стан забезпечення офіційними збірниками нормативно-правових актів територіальних органів управління.

 

19. Інформація про діяльність управління з правової освіти та координації правової роботи:

19.1 Інформація  щодо стану правової роботи та правової освіти в територіальних органах центральних органів виконавчої влади та інших органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях, а також на державних підриємствах, установах, організаціях та державних госпордарських об'єднаннях.

19.2 Інформація про правові громадські приймальні по наданню безкоштовної правової допомоги малозахищеним верствам населення (про місця розташування, контактні телефони, графіки прийому громадян).

19.3 Інформація про проведення Всеукраїнського «Тижня права».

 

20. Інформація з питань кадрової роботи та державної служби.

20.1 Накази з основної діяльності кадрової роботи та державної служби.

20.2 Інформація про існуючі вакансії.

20.3 Оголошення про проведення конкурсів.

20.4 Інформація щодо проведення атестацій та щорічних оцінок.

 

21. Інформація з питань експертного забезпечення правосуддя

 

22. Інформація про розгляд звернень громадян в управлінні:

22.1 Аналітично-звітна інформація щодо стану та наслідків розгляду звернень та особистого прийому громадян в управлінні та підвідомчих йому установах юстиції.

 

 

23. Інформація з питань організації контролю, дисципліни виконання.

23.1 Піврічні плани контрольних заходів управління.

 

24.   Інформація з антикорупційної діяльності:

24.1 План заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в управлінні та територіальних органах юстиції.

24.2 Звіт про виконання Плану заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень в управлінні та підвідомчих органах юстиції.

 

25.   Інформація з питань судової роботи та міжнародного співробітництва:

25.1  Положення про відділ.

25.2  Звіти за основними напрямками роботи.

25.3 Графік проведення планових перевірок діяльності атестованих судових експертів, що не працюють у державних спеціалізованих експертних установах.

_______________
* Крім таємної та службової інформації

 

Оновлено 02.08.2016