Нові сервіси Міністерства юстиції України

 Міністерство юстиції України презентувало проект «Он-лайн будинок юстиції».

Скористатися послугами «Он-лайн будинку юстиції» зможе будь-хто, у будь-який час, у будь-якому місці, за умови наявності Інтернету.

Отже, Проект дає можливість отримати в он-лайн - режимі наступні послуги.

 

Послуга «СМС-маяк»

 

1. «СМС-маяк» вартістю 30 гривень на місяць за один обєкт надається будь-якій особі.

Такий сервіс дає можливість відстежувати зміни статусу об’єктів нерухомого майна за реєстраційним номером в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Єдина умова отримання такого сервісу – це реєстрація об’єкта нерухомості у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

У разі коли інформація про реєстраційний номер не відома Вам необхідно сформувати Інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Отримати сповіщення про зміну статусу нерухомості можливо шляхом надходження смс-повідомлення на номер мобільного телефону або на електронну пошту.

Даний сервіс надає можливість своєчасно звернутись до суду з позовною заявою про скасування проведених реєстраційних дій, а також до правоохоронних органів із заявою про неправомірність реєстраційних дій державного реєстратора.

 

 

2. Послуга «СМС-маяк» вартістю 300 гривень на місяць за один об’єкт надається лише власнику об’єкта нерухомого майна та дає можливість відстежувати подання заяв на проведення будь-яких реєстраційних дій щодо об’єктів нерухомого майна.

Сервіс надається за наявністю електронного цифрового підпису.

Власнику обєкта нерухомого майна надійде сповіщення про факт подання заяви на проведення реєстраційної дії, про зміну статусу об’єкта, а також про прийняття рішення щодо зміни статусу. Це допоможе своєчасно звернутися до державного реєстратора та до суду й зупинити незаконні дії щодо ваших об’єктів нерухомого майна.

 

 

 

 

 

Правова експертиза документів

 

 

Послуга дає можливість проведення попередньої правової експертизи документів, що подаються для проведення державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи в режимі он-лайн.

Подавати документи можливо коли завгодно, без черг та протягом 24 годин на добу. Послуга надається безкоштовно.

Для подання документів для проведення державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи Вам необхідно зареєструватися в «Он-лайн будинку юстиції», завантажити підготовлені документи, надати згоду на обробку персональних даних та надіслати.

За результатами розгляду заявнику на електронну пошту надійде повідомлення.

У випадку наявності суперечностей та невідповідності вимогам законодавства, заявнику в електронному листі буде повідомлено про всі недоліки, які виявлені під час попередньої правової експертизи документів.

Дана послуга зменшує ризики отримання відмови у проведенні державної реєстрації громадської організації зі статусом юридичної особи та не витрачає зайвого часу для проведення правової експертизи документів.

 

Державна реєстрація/припинення фізичної особи-підприємця

 

Послуга дає можливість подати документи для державної реєстрації/припинення фізичної особи-підприємця в он-лайн режимі.

Реєстрація/припинення фізичної особи-підприємця на підставі документів, поданих в електронній формі  проводиться незалежно від місця знаходження фізичної особи-підприємця в межах України.

Послуга надається за наявності електронного цифрового підпису.

 

Повторна видача свідоцтв та витягів

 

За допомогою «Он-лайн будинку юстиції» можливо записатись на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану для повторного отримання:

- свідоцтва про народження;

- свідоцтва про шлюб;

- свідоцтва про зміну імені;

- свідоцтва про розірвання шлюбу;

- свідоцтва про смерть;

- витягу про народження;

- витягу про зміну імені;

- витягу про розірвання шлюбу;

- витягу про смерть;

- витягу про встановлення батьківства;

- витягу про усиновлення;

- витягу про внесення змін;

- витягу про шлюб;

- повного витягу.

Так, наприклад для подання заяви про повторне отримання свідоцтва про народження заявнику необхідно лише вказати особисті дані: прізвище, імя, по батькові, номер телефону, адресу електронної пошти, відомості про дитину та обрати зручну дату та час звернення до відділу за отриманням документу.

На вказану заявником електронну адресу надійде повідомлення з підтвердженням дати та часу отримання документу.

За повторну видачу свідоцтва стягується державне мито у розмірі 51 копійка, а за отримання витягу — 73 грн.

Сплата послуги відбувається одразу в он-лайн режимі.

 

Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

Для отримання послуги необхідно зайти на офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України, увійти в «Он-лайн будинок юстиції» та обрати «Державний реєстр речових прав на нерухоме майно». При цьому така інформація надається будь-якій особі незалежно чи має вона відношення до обєкту нерухомого майна, про який бажає отримати. Пошук інформації в Реєстрі здійснюється за адресою об’єкта нерухомого майна, реєстраційним номером об’єкту нерухомості, кадастровим номером земельної ділянки, або за ідентифікаційними даними фізичної чи юридичної особи.

Вартість такої послуги складає 20 гривень за один пошук.

Державним реєстром речових прав на нерухоме майно буде сформована Інформаційна довідка та надіслана на адресу Вашої електронної пошти.

Також, користуючись послугами «Он-лайн будинку юстиції» можливо отримати відомості із наступних реєстрів:

1. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

2. Державний реєстр друкованих засобів масової інформації та інформаційний агентств;

3. Єдиний реєстр громадських формувань;

4. Реєстр громадських обєднань;

5. Державний реєстр актів цивільного стану громадян;

6. Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень;

7. Державний реєстр обтяжень рухомого майна;

8. Єдиний реєстр боржників;

9. Єдиний реєстр нотаріусів;

10. Державний реєстр атестованих судових експертів;

11. Єдиний реєстр арбітражних керуючих;

12. Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів;

13. Єдиний реєстр довіреностей;

14. Електронний реєстр апостилів;

15. Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

16. Єдиний державний реєстр осіб, щодо яких застосовано положення Закону України «Про очищення влади»;

17. Єдиний реєстр підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

 

Крім вказаних послуг за допомогою «Он-лайн будинку» можливо подати заяву для отримання електронного цифрового підпису.