Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації

Основними завданнями відділу є:

- забезпечення реалізація державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;

- розгляд відповідно до закону скарг на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Мін’юсту та прийняття обов’язкових до виконання рішень;

-розгляду відповідно до закону звернень громадян, запитів народних депутатів.

Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

- організовує роботу, пов’язану із забезпеченням діяльності розгляду скарг у сфері державної реєстрації;

- узагальнює практику застосування законодавства у сфері державної реєстрації, готує пропозиції щодо його вдосконалення, усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому;

- здійснює відповідно до законодавства контроль за діяльністю у сфері державної реєстрації;

- приймає рішення про блокування доступу державних реєстраторів до єдиних та державних реєстрів у випадках, передбачених законом;

- розглядає відповідно до закону скарги на рішення, дії або бездіяльність державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації та приймає обов’язкові до виконання рішення;

- складає протоколи про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених Кодексом України про адміністративні правопорушення;

- у разі необхідності, здійснює перевірку діяльності суб’єкта оскарження;

- подає начальнику Управління державної реєстрації пропозиції до проекту штатного розпису та кошторису на утримання відділу.

©2018 Головне територіальне управління юстиції у Луганській області

Search